انتهاي عاشقي
خداحافظ مسافر ......!!

قلبم سنگين است. ديگر نمي‌خواهم کوله بار خاطراتت را به دوش بکشم.

نمي‌خواهم شب و روز به انتظار روز عذاب تو بنشينم. تصميم دارم تو را با تمام

خوبيها و بديهايت فراموش کنم. خاطراتت را به خاک بسپارم تا همه باور کنند تو

براي من مرده‌اي.

ديگر برو. به سلامت مسافر. پشت سرت نه اشکي هست و نه آهي. اينجا کسي

دلش براي تو تنگ نمي‌شود. حيف از روزهاي خوش جوانيم که به دست تو سپرده

بودم. قبول دارم که دستهاي پاييزي تو لايق جوانه‌هاي بهاري قلبم نبود.

نمي‌خواهم با يادآوري تو و خاطراتت لحظه‌هايم را خراب کنم؛ زندگيم را در اين

حالتي که هست دوست دارم... مخصوصاً در کنار عزيزي که براي

تاريکيهايم چراغ آورد. خاطرات

خوب و بد تو را براي هميشه به خاک مي‌سپارم و تو را به خدا...!

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:,23:28به قلم: حميد منصوري ™